svar på tal | igen

Linnéa om Brothers Garcia:

får jag ställa lite frågor om dig och Vanessa?
svar: Haha ja visst.

Vad va det som fick dig att börja blogga om henne?
svar: Jag hade faktiskt bloggat om henne tidigare
under min blogg som handlade om mig men jag
hade bloggläsare som inte gillade Vanessa och
slutade läsa min blogg så jag tänkte skapa en som bara handlar om henne.

Har du en blogg om dig själv?
svar: Ja, ta gärna din tid och titta på den! ;) http://arreslilla.blogg.se

Kan inte du lägga ut en bild på dig själv?
svar: Om ni vill se en bild på mig så kan ni kolla på min blogg istället.

Vilken ålder lever du i just nu?
svar: Jag är väldigt ung och dom flesta av er tror säkert att jag är en tonåring right?
men jag blir faktiskt 12 den 28 augusti!

Har du andra idoler?
svar: Jag gillar Stella Hudgens och Selena Gomez väldigt mycket.
Alicia Keys är också med i min idol-lista. Men min största idol är nog Vanessa.


Frågor om Vanessa:

Har Vanessa twitter?
svar: Ja, det har hon säkert.

Är det sant att hon va otrogen mot Zac en viss tid?
svar: Haha, här kommer lite bilder..


Jag vet faktiskt inte om Vanessa hade känslor för den här killen och frågan är om hon ens kände honom. Det går ju faktiskt rykten om att hon va otrogen men det finns också en berättelse som säger att killen bad henne kyssa honom för han va ett stort fan. Själv vet jag inte vad jag ska tro, men en sak vet jag, hon va inte otrogen!

Vad heter Vanessas föräldrar?
svar: Gregory Hudgens och Gina Hudgens Guangco.
nu kommer förmodligen vissa av er säga att hennes far heter Greg men Vanessa har själv sagt på TV att hennes föräldrar heter Gregory och Gina. Greg är bara hans smeknamn.

Vilka är Vanessas bästa vänner?
svar: Ashley Greene från The Twilight saga hon spelar Alice Cullen och Ashley Tisdale som spelar Sharpay i High School Musical filmerna. Hon har även en väldigt nära vän som heter Brittany men Brittany är ingen kändis. Kanske lite, mest känd som en av Vanessa Hudgens närmaste vänner.

Hoppas du blev nöjd med dina svar Linnéa! :)


Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se

Bilden ovan är på Vanessa och Gaelan Connell från inspelningen av "Bandslam".

2010-08-04 @ 23:40:06
URL: http://www.breakingfree.se
Postat av: vanessa hudgens fanblogg

Måste bara rätta till lite, Vanessa har inte twitter. Och bilderna på kyssen är från inspelningen av hennes film Bandslam ;)

2010-08-05 @ 00:21:08
URL: http://vanessaannehudgens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0