Fuck you all paparazzi!

Hittade en interjuv med vanessa där dom frågade helt onödiga frågor som inte ens behövde svar. Sen kom en fråga fram som VERKLIGEN hade ett bra svar

V a d   t y c k e r   d u   o m   p a p a r a z z i n a   s o m   f ö l j e r   e f t e r   d i g ?

"Ärligt talat hatar jag dom. Jag är helt säker på att dom kommer få syn på denna interjuv på nätet"

F i n n s   d e t   i n g e t   d u   v i l l   s ä g a   t i l l   d o m ?

"det va den mest konstiga frågan nånsin. Alla kändisar vill säga en sak till paparazzin och det är ... FUCK YOU ALL PAPARAZZI!"

Själv håller jag helt klart med henne, dom är riktigt jobbia. Så jag tänkte visa er lite bilder där hon försöker göma sig från dom.






På bild nummer tre ser hon väldigt arg ut.

Själv tycker jag riktigt synd om Vanessa som har människor efter sig HELA tiden.
Låt henne få ha ett privatliv liksom? eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker bara synd om henne för varje bild.

2010-08-04 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0